قالیشویی در جنت آباد

قالیشویی در جنت آباد


قالیشویی در جنت آباد

قالیشویی در جنت آباد | فرش‌ها و قالیشویی های معتبر مانند شعبه الو قالیشویی در جنت آباد، در زندگی ما بخش جدایی‌ناپذیری هستند. یکی از ارکان اصلی در زیبایی و دکوراسیون منزل ما فرش ها هستند. اما به دلیل این‌که فرش ها روی زمین پهن هستند بیشترین مقدار ارتباط با گرد و خاک و کثیفی را دارند و بیشتر جای دیگر خانه کثیف میشوند.

به همین دلیل شستشوی آن امری غیر قابل انکار است. درگذشته فرش‌هایمان را در حیاط یا پشت‌ بام خانه پهن می‌کردیم و با مصرف آب بسیار فراوان به ‌جان آن می‌افتادیم و در نهایت آن ‌طور که انتظار داشتیم فرش تمیز نمی‌شد.

امروز بسیاری از خانواده‌های ایرانی برای جلوگیری از هدر رفت آب و پیشرفت در کارهای خود فرش‌ها را به قالیشویی‌ ها می‌سپارند و دلیل وجود تکنولوژی ‌های مدرن و دستگاه‌ های پیشرفته صنعتی شستن قالی در قالیشویی‌هایی مانند شعبه الو قالیشویی در جنت آباد، امری بسیار راحت و بی‌دردسر است.

همچنین در این کارگاه‌ها به دلیل وجود گرم‌خانه فرش‌ها را در هر فصلی به‌راحتی خشک می‌کند و بدون وجود رطوبت در آن‌ها تحویل مشتری می‌دهند.

راه های ثبت سفارش در غرب تهران

سفارش آنلاین و دریافت تخفیف ویژه

۴۴۴۰۳۴۱۱
۴۴۷۰۶۱۴۲

۲۰ خط ویژه در سراسر تهران، تماس فوری با لمس شماره

هزینه استفاده از خدمات قالیشویی :

همان طور که قابل حدس است معمولاً قیمت شست‌وشوی فرش‌ها به صورت متری محاسبه می‌شود. و این قیمت هر ساله توسط اتحادیه قالی‌شویان به تمام قالیشویی های دارای مجوز مانند شعبه الو قالیشویی در جنت آباد، ابلاغ می‌شود و این قالیشویان حق ندارند بیشتر از این مقدار را از مشتری اخذ نمایند.

همچنین شستشوی بعضی قالی‌ها با بعضی دیگر فرق دارد برای مثال قالی‌های دستباف روش و نحوه و مواد شوینده خاصی را می‌طلبد به همین دلیل قیمت آن‌ها با قیمت شست‌وشوی قالی‌های ماشینی متفاوت است. همچنین شستشوی تابلو فرش‌ها نیز به همین صورت بسته به جنس نوع و متراژ قابل تغییر است.

قالی‌شویی خوب و معتبر قالیشویی است که با شفافیت قیمت ها به شما کمک کند تا قبل از شروع کار قالیشویی شما را از قیمت‌ها و مبلغی که قرار است بپردازید آگاه کند. تا بتوانید هوشمند فکر کنید و هوشمندانه تصمیم بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *