قالیشویی در شرق تهران

قالیشویی در شرق تهران


ویدیو قالیشویی در شرق تهران

 

 

قالیشویی در شرق تهران :

قالیشویی شرق تهران | فرش در هر خانه ای یکی از اجزای اصلی و مهم به حساب می آید که تمیز بودن فرش یک نکته ی بسیار مهم و قابل توجه است. در زمان های گذشته شست و شوی فرش به روش سنتی در منزل ، پشت بوم و یا حیاط خانه توسط افراد منزل با استفاده از صابون ها و مواد شوینده ی معمولی انجام می شد اما اکنون دیگر کمتر کسانی یافت می شوند که فرش های منزل خود را با این روش سنتی شست و شو دهند. با راه اندازی قالیشویی های مختلف مردم فرش های خود را به این کارخانه های قالیشویی تحویل می دهند که در این روش شست و شوی فرش ها به روش اتوماتیک انجام می شود.

یک قالیشویی خوب جایی است که در آن فرش های دستبافت و ماشینی به صورت جداگانه و با روش های مختلف شسته شوند ، در هنگام شست و شوی قالی رعایت شئونات اسلامی از جمله پاک بودن آب رعایت شود ، اگر فرشی که میخواهد شست و شو دهد کهنه و فرسوده باشد امکان پارگی فرش زیاد است بنابراین قبل از اقدام به شست و شو وضعیت را به صاحب فرش توضیح می دهد و سپس شروع به کار می کند ، در کنار روش های مدرن شست و شو روش های سنتی را فراموش نمی کند زیرا این روش نیز در برخی موارد لازم است ، بهترین امکانات و بهترین شست و شو و کیفیت را در ازای قیمتی مناسب انجام می دهد ، منظم و متعهد است و همینطور مدت زمانی که با آن تماس گرفته می شود تا زمانی که فرش هارا به صورت شسته شده و لول و کاور شده تحویل می دهد تنها ۴۸ ساعت طول می کشد.

راه های ثبت سفارش در غرب تهران

سفارش آنلاین و دریافت تخفیف ویژه

۰۲۱۱۷۶۲

۰۲۱۲۲۲۲۵۳۱۴

۰۲۱۴۴۴۰۳۴۱۱

۲۰ خط ویژه در سراسر تهران، تماس فوری با لمس شماره

خدمات قالیشویی در شرق تهران :

شعبه ی الو قالیشویی در شرق تهران با ارائه ی خدمات گوناگون و پیشرفته و همچنین با کادری متعهد ، ماهر ، مجرب و مودب آماده ی خدمت رسانی به مردم شرق تهران و همچنین سایر مناطق می باشد. ازجمله
خدمات های قالیشویی های مختلف شست و شوی فرش های ماشینی به روش درجه ۱ اعلاشویی ، لکه برداری روی فرش ، شست و شوی معمولی و شست و شوی درجه ۱ اعلا شویی فرش دستبافت  ، ریشه بافی برای انواع فرش های دستبافت ، رفو گری و ترمیم فرش ها و تابلو فرش های آسیب دیده ، شست و شوی تابلو فرش های گران قیمت و فرش های عتیقه ، کاور ریشه ها ، خشکشویی انواع فرش ها و… .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *